اینستاگرام.تلگرام.

برندسازی

برند سازی چیه؟

من که هم لوگو دارم، هم تبلیغات دارم، هم چرخه کاریم رو درست چیدم، پس چرا نمیتونم فروش داشته باشم؟ وقتشه که در این مورد بیشتر بدونین. به مجموعه ای از راهکارها و ایده هایی که به اسم تجاری شما شخصیت میده و جایگاهش رو توی بازار نسبت به بقیه رقبا مشخص می کنه، اصطلاحا برندینگ میگن. مبحث برندینگ خیلی گستردست. اما بطور خلاصه میشه گفت ایده های نو آورانه ای که کاملا به قدرت مدیریت و ذهن خلاق مشاور برندینگ شما بستگی داره. پس داشتن یه مشاور برندینگ خوب خیلی تاثیر بسزایی در زمینه معرفی شما داره. یه موقع هایی استفاده از شکل یا رنگ عجیب توی تبلیغات محیطی، یه موقع هایی یه شعار باورنکردنی، ساختن یه رویداد جذاب با فرمول خاصی واسه مدیریتش، یا حتی بعضی اوقات تبلیغات کاذب یا اجرای سیاست یه نوع تبلیغات منفی میتونه جوری برند شما رو تو ذهن مردم تثبیت کنه که تا ابد روند رو به رشد تجارتتون رو مدیون همون یک ایده تبلیغاتی برندینگ چندین سال پیش باشین. 

چرا برند سازی مهمه؟

به فرآیند معنی بخشیدن به یک نام برند سازی میگیم. برندسازی مجموعه‌ای از راهکارهاست که به نام تجاری شما هویت مشخصی میده و جایگاهش رو تو بازار نسبت به رقبا مشخص و متمایز می‌کنه. برندسازی شامل بخش های مختلفی میشه، مثل تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، بازاریابی مستقیم، فروش شخصی، بسته بندی، رویدادها و اسپانسرینگ، خدمات مشتری و …
در حقیقت هدف اصلی برندسازی اینه که یک کالا یا یک تجارت از رقباش متمایز دیده شه، تو ذهن مشتری به بهترین شکل نقش ببنده و بتونه مشتری های وفاداری رو برای اون کسب و کار پیدا کنه. پس نمیتونیم برای همه برندهای موفق، یک فرمول جادویی واحد در نظر بگیریم.
شما برای ساختن یک برند پرجذبه باید ۵ اصل را رعایت کنین:
۱- متمایز شوید ۲- همکاری کنید ۳- نوآوری کنید ۴- اعتبار ببخشید ۵- فرهنگ سازی کنید
برای استفاده از خدمات برندسازی میتونین مستقیما با من تماس بگیرین.

تماس

برای ارتباط با من می توانید از راه های ارتباطی زیر اقدام کنید.

ایمیل:
تلگرام:
اینستاگرام:
تلفن:
خجالتی نباش! در صورت تمایل به من پیغام بدهید. من همیشه برای بحث در مورد پروژه های جدید ، ایده های خلاقانه یا فرصت هایی که جزئی از دیدگاه های شما هست ، آماده هستم.